whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:33:03

From Miss L
När alla var peppade för att spela igen bestämde sig coachen för att dela upp oss i lag och spela en snabb match med varanda. "Ethan, Richard. Pick your players and get on with the game!" Ropade han och en efter en tog vi lagmedlemmarna till våra små lag. Jag boxade till Rich lite lätt på armen och sa ett retfullt "Good Luck". Endast för att trigga igång hans tävlar instinkt.  Matchen var i gång och det stod 1-1 mellan oss. "Crap.. EMERSON, RUN UPWARDS AND CONTINUE TO PUSH THEIR GOALKEEPER. THEY GOT A WEAK SPOT IN THE RIGHT CORNER!"  Skrek jag och fortsatte åt motsatt håll. I denna match spelade jag back, endast för att låte de andra få göra lite mål också, speciellt de som vid normala tillfällen har positionen som jag har nu. Ett klockrent skott siktades mot deras högra kors och deras målvakt Kevin hade inte en chans, enligt mig. På vår planhalva blev alla jätteglada och skrattade medan Richards lag planerade en ljuvlig hämnd emot oss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: