whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:15:25

From Miss L
"Ey, Guys! Wait up!" Ropade jag och sprang upp till deras sida. Vi skulle på fotbollsträning nu efter skolan och var på väg in till omklädes rummen. "So.. Rich how's that new family you talked about yesterday?  Someone hot..?" Frågade jag och blinkade med ena ögat. Han skakade på huvudet och svarade tyst. "They're not here yet, so I've never met them. They're coming today, after practise were going to pick them up at the airport." Han flinade emot mig och min konstanta hunger efter uppmärksamhet. "Cool.. Text me and describe her looks. Don't miss a detail, or you can just send me a pic!" Log jag och drog snabbt av mig tröjan när vi hade kommit fram. Rich bara flinade och nickade innan han gjorde detsamma.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: