whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:05:00

From Miss L
VI HAR ETT ROLLSPEL ;) JIPPIE :D


OBS.. Jag vet att min "karaktär" är Zayn, men tjata inte om det.
JAG ÄR INGET FÀN ;) Han bara passar in på personligheten XD

Mall:
Namn: Ethan Scott
Ålder: 18 år
Längd: 183 cm
Största svaghet: (Tjejer), magi, fotboll..

Utseende:
(minus tatueringarna..)

Personlighet: Ethan är till det yttre och för alla i skolan, en tuff och snygg kille som bara bryr sig om fotboll, och brudar. Men egentligen är han snäll, ödmjuk och gosig. Han gillar att ha öppna och mysiga relationer, bara att han inte får chansen att visa den sidan av sig själv så ofta. Mestadels spelar han den tuffa killen som endast tycker om tjejer och avskyr skolan, men om han hittar någon han tycker om och kan gå igenom en lång fas att lära känna kan han visa den sidan av sig själv. Tyvärr är de flesta tjejer som gillar honom ytliga och vill endast ha hans status, så han bara fortsätter spela.

Intressen: Han tycker självklart om fotboll och anser att det är hans liv, men även magin och läran om dess historia är viktig och han kan mycket om hans ursprung. Ethan tycker om skolan och har bra betyg, han gillar att läsa och att fördjupa sig i olika ämnen. Men det vet inte många om, de tror att han bara gillar att ha sex och hålla på med tjejer, men det är bara en liten del av alla hans intressen. En väldigt liten del för att vara exakt, men han kan inte bryta den uppfattningen om honom nu, sista året på skolan, när han behöver ha allt som det är för att komma in på rätt collage.

övrigt: Han är en väldigt utvecklad magiker som inte så ofta använder sin magi för att fuska, utan ibland mer för nöjes skull. Han har förlorat en av sina morföräldrar och hans hemlighet dog med honom. Nu är det bara hans mormor som vet om att han är en häxa och även där är hemligheten säker.

JAG VET ATT DET ÄR ZAYN, MEN JAG TYCKER INTE OM HONOM, HAN BARA PASSAR BRA TILL UTSEENDET!!
Mallen är min men inte bilderna, de är tagna från google!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: