whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-31
16:05:41

From Miss S

När någon ropade mitt namn hoppade jag till av överraskning och en secund senare så stog Ethan framför mig. Jag såg mig nervöst omkring och nästan allas blickar var vända mot oss. Men när jag fick höra vad han hade att säga så var det nära att mina ögon poppade ut medans jag stirrade på honom. Hur många första gången skulle det bli med honnom igentligen? Jag menar detta var den tredje redan! Mina tankar snurrade runt och jag kunde inte riktigt hitta ett svar. Tillslut så bara tog jag tag i en tanke.
"No.. thank you. We kinda just met.." Sa jag i nästan viskande ton. Även om jag var SÅ SÅ SÅ otroligt glad över att han hade gjort det och jag ville lära känna honom så känndes en en dejt lite för.. hastigt? Efter jag sakt det gick jag runt honom och öppnade mitt skåp, fortfarande förvirrad och totalt lycklig. Herre jösses, Ethan lyckades alltid överraska mig känndes det som...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: