whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:40:30

From Miss S
Det var en manlig lärare som var i medel åldern och han såg väldit trevlig ut, han sökte med blicken över klassen och stannade vid mig och log. "Good morning every one! Today we have got ourself a new class mate, woud yo like to present your self?" Jag nickade och reste mig upp försiktigt så att jag inte skulle göra bort mig. "Hi, my name is Kayla Evans and it's nice to meet you all." Sa jag och log lite blygt, allas ögon var riktade i mot mig. Efter det satte jag mig snabbt ner igen och jag hörde några enstaka 'welcome' och 'hi. "Thank you mis Evans, It's nice to have you here. Woud you like me to give you a book?" Frågade han och viftade med den i handen. "Yes, please. That woud be very nice." Log jag lite ursäktande för att behöva besvära honom. Han kom bak och la den på min bänk sedan återvände han till kateden. "So, woud any one like to enlighten mis Evans about what we are working with?"
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: