whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:36:57

From Miss S
Jag hittade mitt skåp och skrev in koden jag fått, det gick lätt att få upp det och jag tog upp mitt skrivblock och en penna. Sedan ställde jag in väskan och stängde skåpet efter mig. Min första lektion var historia i sal 318 och i slutet av korridåren stog det skyltat att salarna 300-400 var på övevåningen. Jag trippade upp för trappan och följde sedan korridåren tills jag såg sal 318. Dörren var öppen så jag antog att jag kommigt före läraren. I lektions salen så var det ganska livligt och inte många satt på sina platser. Jag banade igenom de andra eleverna tills jag kom längst bak, och då frågade jag en kille med väldigt stora glasögon om det var ledigt brevid honom. "Yes, you are welcome to sit here." Sa han väldigt formellt med ett stort leende. "Thank you." Sa jag glatt och slog mig ner, jag märkte att han fortsatte stirra på mig så jag vände blicken mot honom för att se om han ville säga något. Det ville han. "So I guess you are the new girl? Richards stepsister?" Jag undrade hur han kunde veta det men jag antog att läraren hade införmerat om det. "Yea, my name is Kayla. What's yours?" "My name is Freddy Tokin, nice to meet you." Jag han bara nicka som svar för sedan kom läraren in.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: