whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:22:42

From Miss S
Jag rusade mot dörren i full fart och slängde upp den, men sedan rycktes jag bakot och ramlade nästan. Men eftersom jag hade hållt kvar i handtaget så klamrade jag fast i det och reste mig upp. Sedan stängde jag dörren efter mig och sprang till bilen. Den var riktigt flachig och var låg, så jag skulle inte ha probelm med att koma in i denna i alla fall. Jag öppnade dörren men blev överraskad att se Richard där, jag lyfte blicken och gissa vem som satt i förarsätet. Ethan. Jag kännde en liten rådnad som spred sig så jag stängde dörren och satte mig där bak i hopp om att han inte skulle se den.
"Hi, god morning. Sorry for keeping you waiting." Sa jag ganska hastigt och lutade mig sedan mot fönster rutan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: