whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:15:58

From Miss S
När jag hade fått i mig mitt te så kännde jag att jag började komma till liv igen så när jag mötte John på väg upp till badrummet så kunde jag hälsa god morgon. Mamma hade sovmorgon för att hennes jobb börjar inte förens i morgon.
Jag tog en snabb dusch och sedan fönade jag håret torrt och satte på sminket, när jag var klar med det så knackade det på dörren.
"Is that you Kayla?" Frågade Richard från andra sidan dörren.
"Yea, what is it?"
"I whas wondering if you whant a ride fore school?"
"Ha! I Need a ride fore school, thank you so mutch."
"You're welcome!" Sa han och gick, när jag inte längre hörde hans fotsteg så trippade jag ut ur badrummet med en handuk runt om mig. När jag kom in i mitt rum så  tog jag på samma bh från igår och ett par ganska pinsamma trosor som jag fått låna av mamma. Det som var bra va att vi hade nästan exagt samma stolek men hon hade en ganska ungdomlig smak när det gällde dem, så de jag fått låna var ett par vita spets. Vilket tro det eller ej, var den milda variationen av de hon hade. Men jag han inte oroa mig för det utan drog på skoluniformen och tryckte ner nödvändiga saker i min skolväska. (Vliket var den enda saken jag fått med mig som var mitt.) Efter det var jag på väg ner för trappan.
 
 
Ps. Hon hade på sig ett par extra långa knästrumpor som gick till lite över knäna och de hade en svart mini rosset på sidan medans själva strumpan är vit. ;p

Väskan:
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/4060421/images/2013/jyhg_51098d04e087c3631d23e194.jpg
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: