whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
21:28:30

From Miss S
När vi hade ätigt våran första kvällsmat tillsammans så var jag trött och gick och la mig, men mamma stannade uppe med John och jag somnade i min säng medans jag hörde deras lyckliga skratt.

Jag vaknade nästa morgon av att min väckarklocka ringde och jag reste mig otroligt segt och var hela tiden tvungen att peppa mig sjäv att resa mig upp. När mina fötter röde marken så letade jag efter mina tofflor men kom då ihåg att de inte var med mig. Jag suckade djupt och ställde mig på mina ostadiga ben och började gå ner mot köket. När jag nådde min destination så kisade jag trött med ögonen efter te påsarna och hittade dem efter en liten stund, sedan så satte jag på vatten kokaren och satte mig för att vänta. Under den korta tiden så höll jag på att somna men det lilla pipet räddade mig som tur va ifrån att slå huvudet i bordet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: