whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
21:20:58

From Miss S
När han vände sig om mot mig kännde jag att jag nästan inte klarade av de men höll ut och  nickade till svars. När han försvan så blev jag stel som en pinne och börjde skaka hela jag. Jag har alldrig varigt så intimt nära en kille och jag fann mig själv i ett till chock tillstånd, men i stället för att inte ha något hjärtslag alls så slog det i ett tusen.
Sedan var det som om allt bara släpptes ut som en ballongs luft och jag blev mjuk och varm. Jag fick ett drömmande leende på läpparna och jag snurrade sakta runt medans jag kramade om mig själv. Åh.. han hade varigt så varm och stadig.. och hans muskler..
"Iiiiiii! Hihihihe..!" Kom förtjust ut ur min mun men när jag hörde mammas och Johns röster stannade jag upp och försökte skärpa mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: