whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:53:00

From Miss S
Plöttsligt kännde jag hur min hud krusade sig och innan jag visste ordet av var jag i Richards rum. Jag stirrade chockat på dem, var båda dem trollkarar? Det här är inte möjligt. jag har alldrig mött en annan häxa än mina morföredrar och kunde alldrig ha gissat att att jag skulle bli konfronterad så här när jag väl gjorde det. Jag skämdes nästan lite över att jag inte visste något om att bli märkt, men hur skulle jag kunna veta något då jag undvikt det hela mitt liv? Och bara för att jag flyttat hit ville jag inte ändra på det och jag gillade inte den påträngande känslan jag fick av dem.
"Now listen here, I've never met any other witch in my hole life and thank god fore that. You can't just confront me like this especially when I've bean in hiding and avoiding everything that has to do with the word witch!" Sa jag frustrerat och hytte med fingret mot dem. Jag vet inte varför de orden for ut ur min mun och jag kände mig lite dum, men jag var tvungen att få fram det jag tänkte. "And I can take cere of my self....m..mostely." Det sista la jag generat till när jag insåg att det kanske inte var helt sant.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: