whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:42:00

From Miss S
Jag tog en snabb mini tur inne i hust och jag älskade värmen det utstrålade, efter det så satte jag mig på en av barstolarna i köket med ett glad juice då jag var lite törstig. Mamma var där uppe och packade upp sina saker med John och Richard visste jag inte vad han gjorde, men när det ringde på dörren så kom han nerspringades och öppnade dörren. Jag vände mig om för att försöka se vem det var, och med Richard så kom en väldigt attraktiv kille, jag log och skakade Ethans (han presenterade sig som det) hand. Han verkade vara ganska kaxig om man nu skulle dömma honom från sättet han hälsade på, vilket var en besvikelse. För hans utseende var värkligen lockande. Så jag klängde fast vi att jag inte skulle dömma honom för snabbt även om det fick mig att känna mig lite ytlig.
"Hi, I'm Kayla." Svarade jag och efter vi precenterat oss så sa Richard något som förvånade mig. Jag la huvudet på sne och rynkade ögonbrynen.
"Emm..yea. What is it?" Sa jag lite smått misstänksamt och tittade i mellan dem.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: