whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:34:00

From Miss S
Jag skakade på huvudet och kunde själv inte låta bli att skratta tillslut. Richard började smsa med sin kompis igen och jag tänkte att vi nog skulle kunna komma bra överrens och log lite för mig själv.
John körde in till Notting Hill vilket var där mitt nya hem låg, jag var väldigt spännd över att få se huset. London var en väldigt mysig stad med sina affärer och så finns det ju massa parker i närheten med, så helt borta från naturen var jag ju inte.
Jag märkte att vi kom in på en ganska lyxig gata med stora hus som låg ganska tätt. Det var väldigt vackert och alla hus hade en enorm gräsmatta och jag slår vad om att det fanns något på baksidan med.
Tillslut så svängde John in vid en av dem och stannade.
"Hey, tiny. Stay there." Sa Richard och log lite skämtsammt mot mig. Jag gjorde som han sa och log lite frågande, vad skulle han göra nu? Han kom runt på min sida och öppnade dörren åt mig sedan höll han ut handen som stöd för mig.
"Haha! You are kidding me." Sa jag lite smått röd och tog i mot hans hjälp när jag hoppade ut ur bilen. "Thank you." Log jag stort mot honom medans han gjorede en liten honör och borjade sedan gå mot dörren over gräset. Jag kunde höra John sucka lite irriterat men han sa endå inget.
"What do you think? Not bad, hu?" Sa mamma glatt. "Your room is the one in the middel, so you get the balcony!" Sa mamma och pekade på det.
"This is Amazing." Utbrast jag och började gå glatt mot ingången.
 
THE HOUSE:
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4060421/images/2013/imagesca5ijj3q_51097443ddf2b3116bb6674a.jpg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: