whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
19:47:00

From Miss S
"Oh! Are you all right Kayla?" Frågade John och tittade bakot. Jag satte mig på sätet och borstade bort lite grus från knäna. "Yeah, I do these things all the time." Sa jag och log snett, i ögonvrån så såg jag hur Richard höll sig för skratt och jag antar att jag inte kan anklaga honom för det. "Ok, then we're ready to go!" Sa John och startade motorn och jag stängde dörren och spännde fast mig. "So.. what do you like to do in your spare time?" Frågade Richard och vände huvudet lite mot mig. Jag blev överraskad över att han försökte starta ett samtalsämne med mig men blev glad över att han försökte. "Em.. well I like to read a lot, watch movies ore be on youtube and being in the nature i guess.... And you?"
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: