whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:55:00

From Miss S
Vi började gå mot utgången och jag inspekterade alla ansikten omkring mig, det var så många. Jag finner det väldigt kul att försöka föreställa mig hur andras liv kan se ut men just nu var det inte lika lätt så det kändes som att Richard stirrade på mig i nacken.
"Sorry to hear abaut your bag, I promise that we will go shopping tomorrow. Ok?" Jag såg överraskat upp mot John och log mot honom, som jag sa, mamma har ganska bra smak när det gäller män.
"Yea, sound's great. Thank you. " Sa jag glatt och sneglade på mamma som såg på.
Vi gick ut på parkeringen och Johns bil stod parkread nära utgången  så vi behövde inte gå långt. Det var en väldigt stor bil och jag oroade mig faktiskt för om jag skulle kunna komma upp i den eller ej. John la in mammas bagabe och sedan så hoppade alla in, men jag stod kvar med dörren öppen. Hur kan en bil vara så hög?
"Are you coming sweety?" Frågade mamma.
"Em..yeh.." Sa jag och tog tag i sidorna av bildörren och hävde mig upp. Men när jag skulle in med andra benet i bilen snavade jag och landande med knäna på bilgolvet.
"Aaaaaooh......."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: