whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:45:00

From Miss S
Mamma sa att jag skulle få låna kläder av henne och att vi kanske kunde köpa lite nytt så jag kunde klara mig under veckan. Och tanken på att få nya kläder gjorde mig lite gladare, plötsligt tjöt mamma till och sprang in i famnen på en man  Jag reste mig upp och gick fram till dem, John och hans son var Väldigt långa var det första som slog mig så jag kännde mig värkligen som en liten dvärg. Men jag döljde min förvåning och log.
"Hi, I'm Kayla. Nice to meat you..!!?" Jag höjde rösten av chock när jätten John lyfte upp mig högt över marken i en bamse kram.
"Haha! Welcome to the family, I'm so happy to finally meet you!" Sa han glatt medans jag dinglade i hans famn som ett gose djur som höll på att kvävas.
Tillslut släppte han mig och jag drog efter andan och skrattade lite nervöst.  Både John och Richard hade kraftiga snsiktsdrag och såg väldigt manliga ut. När jag såg dem tänkte jag på några som höll på att hugga ved under dagarna. För en stund var jag orolig för att få samma hälsning från Richard men han hade en överraskad min på sitt ansikte och värkade inte ens tänka på att säga hej. Kanske tyckte han att jag var väldigt kort, eller var det kanske mitt rosa hår? I vilket fall tyckte jag det var lite oartigt men sedan så knuffade John på honom och han harklade sig.
"Em, hi. I'm Richard, welocme to London. Hope you will like it here." Jag log mot honom och skakade hans hand.
"I'm Kayla, and I'm shore I will." Efter det så hoppade han på sin mobil och skikade ett sms till någon. Jag blev lite nervös, undrar vad det handlade om, tänk om det var något om mig? Neh. sluta va så självupptagen Kayla, varför skulle det handla om dig?
______________________________________
Hon har på sig detta:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: