whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:22:00

From Miss S
"Honey, look! London here we come! Right?! " Sa mamma entusiastiskt och armbågade mig lite löst vid sidan. Jag log mot henne och svarade: "Yea." Det är kul att se mamma så glad, jag kan värkligen se på henne att hon gillar John. Sedan har hon alltid velat bo i London, men hon ville låta mig växa upp i en trygg miljö, och tro mig det behövde jag. Plus så var hennes inkomst inte så stor som singelmamma så det var mycket billigare att bo på landet. Men hon var, eller vi båda var lite ledsna över att lämna mormor och morfar.  
Den gröna lampan på som sa åt oss att spänna fast sätesbältena tändes upp och kaptenens röst hördes i högtalarna och han välkomnade oss till London. Jag satte på mig mina hörlurar för att inte få lock i öronen och medans vi steg neråt så strömmade Asking Alexandrias låtar in i mina öron.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: