whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-07-11
18:57:57

L
Varför ville hon inte svara?  tänkte jag irriterat, men alla tankar på jobb försvann i samband med att hennes läppar formade ordet WOW. Vad kan jag säga? Jag är en kille som gillar att skryta med mina ägodelar, vem gör inte det?
Ett glatt leende tog plats i mitt ansikte, i alla fall gillade hon det som skulle bli hennes hem senare. Jag tänkte inte precis ta henne till min fru, men alla mina lärlingar bodde hos mig under tiden jag och sebastian tränade dem.
"Do you like it or what?" Skrattade jag, men tänkte fortfarande tillbaka på frågan och varför hon så 'skickligt' undvek den. Tanken på att hon kankse inte var självständig gnagde i bakhuvudet. I så fall hade jag tagit mig vatten över huvudet och antagligen skrivit på mitt dödsattest.
"But i would like an answer to my question." Sade jag sedan och antog att jag skulle ångra det jag hade att säga sedan.
"If you tell me the truth, then I'll give you five questions about anything.." Log jag snett och lite tvekande, snälla gör så att jag inte ångrar det här sedan.
Sebastian nickade åt mig som en signal att vi var klara för landning, så försiktigt plockade jag ihop mina saker och uppmanade Janell att göra det samma innan jag stadigt höll i mig i handtaget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: