whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-06-15
08:19:49

L
Jag flinade lite åt Kaylas förvirrade uppsyn. "Use  what you've learned today!" Log jag busigt, men reste mig ändå försiktigt för att hjälpa henne, allt för att inte känna av den smärtan som ändå strålade upp genom ryggen. Ouch... 
"Look.." Pekade jag och administrerade hur maskinen fungerade. Egentligen var det inget svårt alls, bara att det såg svårare än vad det var. Allt man behövde göra var att klicka på en knapp, som på alla dosor bröt att få ut plattan skivan ska skickas in i.  Dock så föll det dock ut en blank svart låda först lodrätt innan den välte till en vågrät position och skivan kunde stickas i. På samma sätt som den kom ut på rullades skivspelaren upp till en lodrät sits innan den rullade sig in bakom den smala tvn. 
"C'mon now" log jag och grabbade tag i hennes arm för att dra med henne till soffan. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: