whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-03-12
13:57:00

S
Mitt i mina förvirrande tankar så kännde jag en annan sinnes närvaro, jag såg försiktigt upp. Inget var framför mig och jag rynkade på ögonbrynen i förvirring, men innan jag började neka tanken så hörde jag ett svagt gnägg på andra sidan floden. Jag vände mig sakta om och genom det guldiga dimmskenet så kunde jag se en otroligt fin häst men... Nej, omöjligt.. Jag kisade ordentligt med ögonen men det spetsiga hornet var fort farande kvar. WHAT THE FUCK...Plöttsligt kom jag att tänka på medaljongen, synen jag såg nu och den matchade med varandra. Men detta var ingen fantasi, det var jag säker på. Hur kunde detta hända? Jag kollade förtvivlat upp på enhörningen igen och den stod kvar på samma ställe, den var värkligen vacker. Sedan så mötte jag dens stora oskuldsfulla ögon just vid det tillfället så kännd jag en kraftig stöt genom kroppen som fick mig tappa andan.                                     

Kommentar:
#1: L

Yoho, det är min tur att svara 😊

2013-03-19 @ 20:11:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: