whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-03-04
21:49:55

S
När jag öppnade ögonen möttes jag av en chockande syn. I stället för grå cement väggar och proppfulla trä hyllor så mötte mina ögon en förtrollande syn. Min blick drog sig över en bred lugn flod som skimrade av de få solstrålarna som lyckades ta sig igenom trädens löv, skogen var ganska tät och det växte onaturligt grön mossa på marken och några blommiga buskar växte längs med kanten av floden. I den så fanns det många stenar som stack upp över ytan så man kunde ta sig över till andra sidan och vattnet var klart och ljust så man kunde utan problen se botten. På andra sidan så var det ett fält av ljus blåa blommor, rosor om jag inte såg fel. Allt var underbart, jag kännde hur mina strumpor blev fuktiga och blöta så jag tog av mig dem och hoppade sedan ut på den närmsta stenen i floden. Men jag blev still på den, hur fan hade jag kommigt hit? Vad i hela friden var det här för ställe? Varför hade de här tankarna inte slagit mig först? Gaaahh!! Whut a fuck has happend???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: