whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-05-21
19:54:54

S
Jag kände att jag blev upplyft och blev iväg buren på något. Men jag kunde inte riktigt fokuserade på vad och mitt huvud var lite groggy. En häst..? Jag släppte ut ett stön när jag sänktes ner och rullade ner på marken igen, men jag han inte slappna av för någon ryckte i mig. Mina ben var svaga men jag försökte använda dem så mycket det gick och jag tillät mig att luta mig lite mot den korta personen som höll mig uppe. Rosa, det var de mesta jag såg när jag lutade mitt huvud mot vad jag antog var en tjejs axel. Vi pustade på och började klampa upp för några trappor, de var jobbigt men jag kämpade på även om det kändes som att min kropp skulle explodera. Tillslut så lades jag ner på något lent och skönt och det kändes som att jag smälte ihop med sängen. Det bultade på flera ställen i kroppen och jag slöt ögonen av utmattning. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: