whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-05-19
21:47:39

S
"TRUST ME! I KNOW!" Ropade jag tillbaka med ett litet leénde på läpparna, han tänkte på min säkerhet även om han var skadad. Jag vände ansiktet mot hyllan igen och beslutade mig för att börja klättra upp på bänken, jag slängde upp benet och kom smidigt upp. Jag höll i skåpsdörren för balansen och sträckte mig sedan mot burken Earl Grey, jag fick tag i den och skuttade ner. "Ha!" Sa jag nöjt och log mot burken, sedan öppnade jag den och tog ut två påsar. De doftade ljuvligt och jag la ner dem i de rykande kopparna, sedan så letade jag rätt på en bricka och hittade en som turligt nog var lägre placerad än te- burken. Jag ställde på kopparna och Ethans bakelse, sedan så lutade jag mig över kartongen. Åh! Vilken skulle jag ta nu då? Hum... Det var länge sedan jag tog en jordgubbsbakelse. Jag fick syn på en som såg supersmarrig ut och tog den för att lägga på en assiett. Sedan ställde jag tillbaka allting och lyfte upp brickan, jag påminnde mig om att gå väldigt försiktigt.
Jag lyckades ta mig till vardagsrummet utan att någonting hände och min blick var limmad på brickan. Jag ställde ner den försiktigt och släppte ut en suck, muahaha! Jag van brickan! Jag log glatt och kastade en blick på Ethan, sedan trippade jag fram för att sätta igång filmen. De hade en väldigt flachig mojeng och jag vände blicken mot Ethan. "Em.. How does this work?"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: