whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-02-21
22:22:25

L
Efter filmens slut kände jag att det kanske vore dags att hjälpa Kayla att ta sig hem säkert. 
"Thank you for today, and I am so so sorry for the whole water incident, it was totally my fault!" Jag vände mig om i soffan så att jag nu befann mig vänd mot henne. 
"So yo want me to call you a cab?" frågade jag lite spontant medan jag började plocka ihop vår disk och gå i riktning mot köket. Efter situationen med den lilla minotauren kändes det inte rättvist att låta henne gå hem eller ringa Richard, det skulle ju inte vara någolunda pinsamt nejnej. När jag väl kommit ut i köket och hade satt in assietterna i diskmaskinen fick jag tillfälle att titta på klockan.. HEHE Jag hade visst hållt kvar Kayla ända fram till 11:23 PM. 
"I had a lovely evening dispite all the flaws, I do hope you feel the same though" Sade jag aningen flörtigt när jag kom tillbaka till tv-rummet där hon befann sig nu. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: