whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-02-22
12:37:00

S
Adam
 
....Skit... Jag vet ingen perfekt låt för piano och gitarr. Jag svalde nervöst och kliade mig i bakhuvudet med handen som hållit om Lauralies vrist. "Hehe...Em, you know the- the song that, it's really famous you know..." Jag harklade mig i slutet och flackade lite med blicken, lysande Adam, lysande. Nu har du gjort bort dig totalt, jag släppte ut en suck och såg ursäktande på henne. "Okay, so I don't really know a good song for both piano and guitar. But maybe you would let me play for you, since i heard your song?" Sa jag i ett försök att rädda situationen och hoppades att hon skulle vilja höra mig spela, jag har faktiskt blivit ganska bra efter Eugenes lektioner. Innan kunde jag bara baserna men han lärde mig lite nya metoder och Accord, och nu är jag extra glad för det så att jag kanske kan imponera på Lauralie. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: