whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
17:46:43

L
   Även om vi befann oss mitt i en slagkamp kunde jag inte undgå att bli irriterad på hur Janells attityd var? Insåg hon inte allvaret i situationen eller var hon bara så nonchalant att hon inte brydde sig? När hon sedan hoppade upp hindrets rygg var det jag som kom till insikt om att hon inte ens var medveten om det största hindret. 
   "Janell, do not freak out now, but the biggest problem with this robot-thingy-thing is disarming the bomb activated by opening the door to the control panel, so have you done it before or should I take over? I think that one of us have to keep the robot in position" Jag mådde så dåligt av att bara säga det till henne så känslokallt, men det verkade inte finnas någon annan väg.. om hon skulle öppna luckan nu kanske vi båda dog. 
   För att vinna lite tid svepte jag dock ändå med ena benet över marken så att träklumpen föll till marken. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: