whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
16:51:00

S
"Speak for yourself, humans I have a problem with..." sa jag och pausade innan jag fick till en spark som mötte en arm så att den lossnade och bara några trådar höll det kvar till axeln. "...but not a pece of wood." Jag blockerade några slag med armarna och det var lika smärtsamt varige gång, jag skulle få några rejäla blåmärken av det här och mitt sår på smalbenet vill inte sluta blöda. Så man kan väll säga att jag inte känner mig lika kaxig som jag låter. "Help me with this one, let´s take them one at the time!" Sa jag och gled snabbt in under "robotens" ben och sedan så hoppade jag upp på hans axlar och låste fast hanns flaxande armar så att Eugene kunde få in en bra spark för att få den at rasa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: