whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
18:35:13

S
Roboten föll ihop och jag landade med en kullerbytta på marken och mötte en till som svingade sin arm i mot mig. Jag duckade för slagen och började fightas. "Are you kidding me!? Why didn`t you say that before? You go and take it out I can`t se it, I`ll cover you!" Ropade jag åt honom medans jag försökte hålla huvudet kallt och inte förlora förståndet. I en sådan här galen situation måste jag hålla igång fokuset! Jag klarar det här!! En till närmade sig mig från andra sidan och jag duckade precis i tid så att den ena tog ut en av sina kompisar, okej två kvar. "Hurry!" Ropade jag på Eugene och kastade en blick på honom men så fick jag en hård smäll i magen och jag flög bakåt. Det svartnade lite för ögonen och jag kämpade för att få in luft i lungorna, paniken närmade sig i takt med att roboten gjorde och jag försökte lugna mina andetag. Tillslut flödade syret in och jag rullade snabbt undan då roboten svingade sin arm mot golvet där jag varigt. Då fick jag se den andra roboten närma sig Eugene och jag sprang mot den med ett litet vrål och fick in en spark mot denns knä. Den föll ihop och sedan kom jag upp bakom den och greppade tag om huvudet och vred om och så poppade huvudet av och roboten föll till marken. En kvar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: