whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
19:16:00

S
Adam
 
"Haha! You don`t need to suggarcote it, I know I´m not really the best. Haha, but thanks." Allt jag kunde tänka på var att jag lyckats få ut det där underbara skrattet ur henne och det kändes nästan som att min hela dag var gjord.
 "Adam.. I've had a really nice time, but I have to go! Will you pardon me?" Sa hon och jag blev lite snopen men ett leendet kom snabbt tillbaka på mitt ansikte och jag vinkade till henne. "Me to! We´ll have to do this again some time!" sa jag innan hon lämnade rummet och jag log från öra till öra. Jag har gjort det! Jag har lyckats ta det första steget! "Yes!" tänkte jag och och höll upp ena handen i en seger pose. Jag skakade lite på huvudet åt mig själv med ett tyst skratt och sedan så reste jag mig upp för att lägga tillbaka gitarren och sedan lämnade även jag musiksalen.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: