whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-09
18:39:00

L
   "That's just lovely!" utbrast då rektorn entustiastiskt. Med en chockad blick tittade jag på honom och visste inte riktigt vad jag skulle säga. 
   "Should I get Eugene so that you could have some quality time to get to know each other before the dinner is served?" fortsatte rektorn när han insåg att jag antagligen inte skulle fortsätta säga något, och han hade rätt. I mitt huvud hade denna scenen utspelat sig något såhär: jag går till rektorn. vi hälsar. jag ber om ursäkt för mitt tidigare beteende och han fortsätter med att säga att det inte spelar någon roll för att han redan hittat någon annan. sedan går jag.  Men ännu en gång lurades jag av mina naiva förhoppningar. 
   "So, you didn't find another girl to help you?" Fick jag till slut ut, men som svar fick jag bara en huvudskakning. 
   "Don't be silly darling, you are the only one I asked, and I think it would be good for my son to shake of some of his frustration by hanging out with you, in some way he can't stand you though now he'll be forced to behave with you. Now, if you stay here I'll get miss Bellcrow to find Eugene"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: