whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-09
18:17:14

S
När jag precis hade klivit upp på löpbandet som avslutning så klev Lisa in genom dörren, jag märkte att hon ryggade till av min högljudda musik och jag sänkte den med kontrollen jag hade vid närheten av mig.
"Hey! What´s up?" Ropade jag till henne och hon mötte lite uttråkat min blick, hon är inte mitt största fan precis men hon är där i mot Kellans flickvän. De är inte så öppna med sin relation och håller allt för sigg själva men jag kan märka att de värkligen gillar varandra, jag måste säga att jag är ganska avundsjuk. Visst, jag har haft relationer men de har varigt mycket kortvariga då det inte är någon jag hittat som jag känner har varigt genuint intresserad av mig. De ville bara ha statusen de fick med mig så jag har aldrig haft en riktig relation där jag kunnat öppna mig. Jag ökade takten på rullbandet, de ville bara utnyttja mig och att jag skulle vara deras egendom och det påminner mig för mycket om min far...
"Hey." Svarar Lisa tillslut med en ganska tyst röst innan hon sätter sig vid en dator, antagligen för att spela något av sina data spel. Det känns som om att hon var ännu mindre pratsam än vanligt och hennes korta svarta hår som omringade hennes lilla ansikte försvann bakom en skärm, så jag struntade i henne och fortsatte springa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: