whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-09
17:36:15

S
Svetten rann och jag kunde känna en droppe rinna från min tinning, ner på kinden och sedan runda min käke ner till halsen. Jag torkade mig med mitt linne i pannan och tog några klunkar vatten från min flaska, jag var snar klar och hade bara tre övningar kvar. Det har gått ungefär en timme men eftersom jag ska avsluta med att springa på löpbandet så blir jag nog klar om en halvtimme, sedan måste jag duscha och efter det så är det kanske bara runt 40 minuter innan det första skolmötet börjar och vi får äta. Maten är en av de bättre delarna med skolan, den smakar faktiskt gott och man har olika alternativ att välja mellan och det finns alltid två efterrätter varige dag. Men jag försöker skippa att äta dem, men det är ganska svårt då jag har en rejäl söt tand. Jag suckar för mig själv och önskar för tusende gången att sötsaker var nyttigt, men nej, man måste äta sallader och andra gröna grejer. Det kan ju också vara gott och man mår ju bra när man äter det men inget kan slå njutningen av en god, krämig kaka... Jag ruskade irriterat på mig när jag började drömma iväg till godislandet, nu måste jag fortsätta träna. Och det är faktiskt något som är bra för en som känns som det.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: